FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Börjar tappa minnet igen..

Lite läskigt... var tvungen att ringa M för att fråga vad jag gjorde igår.. tänkte och tänkte.. men det var helt BLANKT!!! Mitt minne brukar det aldrig vara fel på annars, jag har ett ganska bra minne över lag.
Jag var tydligen i city igår och handlade julklappar, det var när jag kollade transaktioner på mitt konto som jag började fundera över VEM som använt mitt kort igår och plockat ut pengar och handlat!! Ja, det var visst JAG.
Lite scary, för då han sa det så var det lixom blankt endå en stund.. det tog en stund innan jag fick lite minnesglimtar av gårdagen.
Men på sista tiden, speciellt då jag stressar eller det är mycket omkring.. så pang, ALLT försvinner, närminnet är som bortblåst. Skitirriterande!! Så jag får ta och varva ner så gott det går.. fast nu ska jag passa på att göra vit ischoklad... undrar om det funkar att göra i knäckformar..? ischokladformarna är slut nämligen
Ja det återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0