FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Det luktar sprit här

Päronkonjak! Fick för mig att jag skulle göra lite godis.. så jag rotade fram lite mandelmassa, blockchoklad, hasselnötter och en flaska päronkonjak. Blev nästan full av spritångorna. Har inte smakat ännu, blir nog nått jag avstår att smaka på själv och bjuder på istället. Perfekt om man får lite tråkiga gäster som man vill få lite liv i! ;p
Spriten som blev kvar hällde jag tillbaka i flaskan.. så nu ser innehållet en aning grumligt ut efter att ha legat i en skål där klumpar av mandelmassa badat. Men det gör nog inget, inte min konjak endå egentligen! ;p Och alkoholen är väl densamma för det! Huvudsaken det, så att man inte blir lurad på konfekten! ;)
Det hänger väl på procenten va? ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0