FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ebay

HÄRLIGT HÄRLIGT men FARLIGT FARLIGT

Var ett tag sen jag fastnade där nu... har tagit igen en del ikväll.. ;)

Och som sagt... SKOR... kan man aldrig ha för många av!
 
valde de ljusblå! Sen har jag även vunnit (hehe, roligt att man VUNNIT, hehe som om man slapp betala ju!)
dessa:


Inom 22 timmar är jag dessutom förmodligen ägare till ytterligare 2 par... likadana.. fast rosa och svarta.

Yes, jag har beslutsångest, kunde helt enkelt inte välja!

Hmmm, har jag råd? Egentligen INTE, men jag har ju faktiskt slutat röka och springer inte ute på helgerna längre och dricker upp pengarna.. så nått kul måste man väl endå få ha??
Och jag lovar att jag inte ska köpa fler par skor förrän tidigast nästa år!

;p


Kommentarer
Postat av: Karen

Hej !

Snygg header (som vanligt) och vad sköna skorna ser ut,hur mycket gav du för dem?



Ha det bra

2009-12-30 @ 01:24:31
URL: http://karenz.blogg.se/
Postat av: Yoanna

Tackar! :-D

Skorna gav jag 369:- (de blåa) och 188:- för de andra. Då är frakt och allt inräknat. :-) Inte så farligt dyrt alls tycker jag! Hoppas bara att de lever upp till förväntningarna, att de är lika sköna som de ser ut!

2009-12-30 @ 11:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0