FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

En minst sagt HET natt!

Har knappt fått en blund i ögonen.. tror jag har sovit ca 45 min, hade en rykande het nykokt potatis i sängen kändes det som, han gnydde som en skadad kattunge heeeela natten, stackars Vilder, hög feber och yrade!
Sen vaknade Vanessa, febervarm hon med, så det blir en dag hemma med kidsen. Vilgot är frisk och pigg som en nötkärna, men han ville vara ledig idag. Så nu sitter sjuklingarna nerbäddade i soffan och väntar på frukosten som jag och Vilgot strax ska servera. *gäsp*
Vilgot har för övrigt hittat en kastanjett som legat i en låda i typ hundra år, som han förtjust smattrar med,
varför i herrans namn JUST NU, han använder den aaaaaldig annars??!


GOD MORGON!

Lite mysfaktor har vi natten till trots iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0