FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Fredag

Håller på för fullt med att baka julgodis, polkagrisknäck, chokladkola och daim. Slänger ut lite bilder och recept på bloggen då jag är klar.

Har varit en lång dag, uppe tidigt och iväg till Vanessas skola med pojkarna där hon gick i luciatåget. Rörd till tårar blir jag alltid då nån av de små ska göra nått... sentimentala jag! Sen slängde jag in pojkarna på dagis, och migsjälv på soffan då jag kom hem... och sov som en gris till kl 15 då mobilen ringde! Jag som känt mig så pigg sista veckan.. men nu PANG kom tröttheten ikapp igen, med råge som vanligt. Guld att kunna sova på dagarna då vid behov!
Upp och sen ner... *poff* Fast har haft det lite på känn de sista dagarna.. med lite yrsel och annat. Blä! Fast nu börjar jag bli bättre på att känna igen mönstret iallafall.

Idol ikväll, vem vinner? Who cares, Tove är ju inte kvar!

Nu sitter chipsmaffian i soffan och smular.. så det blir väl till att plocka fram dammsugaren imorrn.. Igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0