FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Fredag!

Vaknade tidigt i morse, hade lovat Alexandra att locka hennes hår på morgonen. (en granne, vän till Vanessa)
Ställde klockan på ringning 7.15 och värmde lite lussekatter innan hon kom. Känner i ögonen att jag sovit för lite.. eller är det så att jag la mig för sent igår tro? Nu är det frid i huset efter syskonkivet på morgonen. Vanessa fick min tv till sitt rum, jag kollar ju endå aldrig på tv i sängen, så nu bygger hon snällt en brio-tågbana med sina bröder. PEACE!
Ska eventuellt göra polkagrisar sen, men har nått vagt minne av att jag gjorde det hemma som liten och att allt klibbade fast ORDENTLIGT på mammas diskbänk.. inte så poppis!
Ikväll blir jag lite barnfri, pojkarna ska vara med pappa. Bara jag och Vanessa, mysigt!
Har en maskin disk att tömma.. men har skjutit på det hela morgonen... finns ju roligare saker att göra och man behöver inte vara så jävla duktig jämt! Och så har jag ju "hela helgen på mig" ;p
Minns ni denna? En av de roligaste och bästa reklamer jag sett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0