FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

När katten är borta dansar råttorna på bordet

Ja, mina snälla barn.. som lät mig sova, var tydligen i frysen och nallade då jag sov...
hittade väldigt misstänksamma spår på min ljusa matta i vardagsrummet efter en 88:an. Mina misstankar blev snabbt bekräftade då jag sen hittade både glasspapper och glasspinne inte långt från brottsplatsen! 
Jag konfronterade de 2 misstänkta och fann att Vilder var den skyldige. Jag frågade vem som spillt NOGGER på mattan och då svarade han snabbt att det minsann var 88:an! Hehe, smart mamma jag är va? ;)
Inte för att det gör nått direkt.. trodde först att det var bajs på mattan! (ja vad det nu skulle kommit ifrån??).
Fast å andra sidan hade det kanske inte gjort nått heller med bajs på mattan då jag ändå är så täppt i näsan.
I frysen stod glasslådan TOM, eller nästan.. EN glass kvar. Fast å andra sidan fick jag mer plats över i frysen. Inget ont som inte har nått gott med sig!  Nu är de ute i snön round 2. Hoppas på härligt trötta barn ikväll!

Själv försöker jag dricka och äta mig frisk, har bunkrat upp med te, burn, halstabletter och mandariner.
Och en hel del papper att snyta mig i!



INNE kl 15.00          UTE kl 15.00
  stack näsan utanför dörren i 2 sek idag! Bildbeviset!


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh vilka underbara bilder.

2009-12-15 @ 15:50:30
URL: http://pysenvicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0