FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ny Jacka!


Jo, BTW.. så köpte jag en present till mig själv igår.. (ja förrutom skorna då).
Jag kom på att jag fyller ju år... i januari. Så jag köpte mig en ny jacka... kunde inte låta bli, den var så sjukt snygg så jag var bara tvungen att klicka på BUY IT NOW-knappen på Ebay.
Jag brukar inte bry mig om min födelsedag sådär direkt.. men kunde ju inte låta detta tillfälle glida mig ur händerna, nu hade jag ju verkligen en ANLEDNING att köpa mig en jacka nr 17 (eller nått sånt.. har tappat räkningen) Och sen slog det mig oxå att jag har ingen svart jacka med PÄLS på. Phuu... blev GLAD att hitta så många argument att köpa mig jackan utan att få ett alltför dåligt samvete!
Frakten tar ju sin tid från andra sidan jordklotet...så den borde dimpa ner lagom till min födelsedag!

Så, Grattis till Yoanna, från Yoanna. ;p

Nu håller jag tummarna på att storleken passar!!!

Och som jag alltid brukar säga;
Desto fler man har, desto mindre sliter man på dem! Och jag lär ju inte växa mer heller.. så jag har dem livet ut;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0