FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sjuk?

Halsen gör ont och det känns som att jag blivit lite överkörd av ett tåg.. (eller ja, en cykel iallafall).


Dricker te i mängder och har tagit alvedon. Ska försöka komma i säng hyffsat tidigt ikväll, men det säger jag jämt. Fastnar alltid framför tv:n eller datorn. Fast på sista tiden har jag börjat läsa lite böcker igen, är en riktig bokmal mellan varven. Jag gillar att läsa de flesta sorters pocketböcker, men är svag för just kriminalromaner. För tillfället har jag precis börjat läsa Se dig inte om av Karin Fossum.
Fast det är tyvärr inte ofta jag gillar sluten på böckerna, tycker alltid att de slutar för tvärt eller konstigt på nått vis. De enda böcker som verkligen har ALLT från början till slut är Stieg Larssons böcker. Den som inte läst dem har verkligen missat något!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0