FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Fastnat i photoshop... efter att ha nattat monster ikväll!

Håller på med en banner till bloggen, blir ALDRIG nöjd!
Så jag lär väl byta banner en gång i veckan minst gissar jag om jag bara får upp den i rätt stl...
(bannern alltså) ;-)

Ryggen och nacken värker, har nog suttit för länge framför datorn idag gissar jag
sen har jag inte varit hos sjukgymnasten på ett tag, 
så jag måste boka ny tid snart känner jag...

Barnen sover tungt, gisses vilket liv innan läggdags...
Vilder började gråta...
för de "nya" (läs minst ett år gamla drygt) tapeterna i hans rum...
han ville ha TILLBAKA SINA GAMLA TAPETER!!
"-De var såååå fiiina mamma... ta fram dom igen, ligger de på vinden???"

"Nej, de sitter bakom de nya FINA tapeterna som ni alltid har tyckt om,
det var ju SKITFULA blommiga gamla tapeter innan".

"NEEEEJ JAG ÄÄÄLSKAR MINA GAMLA TAPTER, DE VAR JÄTTESNYGGA MED BLOMMOR PÅ!!!"
(jisses vilken minne, jag minns bara att de var fula,
 smutsfärgade och med små fåniga krumelurer
som skulle föreställa något slags rutmönster med blommor typ då vi flyttade in)

"-BUHUUUUUUUUUÄÄÄÄÄHHHHUUUUUUUU!!!!

"Tyst nu, du väcker lillebror om du skriker så" sa jag.
"Men jag är LEEEEDSEN MAMMA!!!"
"mina fiiiiina tapeter... buhuuuääää, ta fram dom igen!!!"

jisses säger jag bara... allt för att hålla sig vaken en liiiten stund till!
Sen skulle jag berätta en saga.. flera gånger, men han rättade mig hela tiden
för jag sa "fel",
fel färger på grejer, fel namn,
fel ta mig fan allting!

Han slocknade tillslut...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0