FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Just nu

Hakar på bloggaren hurmanhanterarlivetuppochner och gör min lista här nedan
av sånt jag gillar just nu;

 

1:an: Dricker chailatte dagligen nu... mkt bättre än kaffe.
fast kaffe dricker jag på morgonen och fm för att vakna ordentligt.
men efter kl 16 ca är det bara chailatte som gäller.

2:an: Desperate Housewifes, ett program jag verkligen ser fram emot varje vecka! Älskar Gaby framförallt!

3:an: Bevärmare, till det mesta, leggins, jeans och under mina baggybyxor, kan användas till allt,
drar upp dem över benen under baggyjeansen så jag inte ska frysa.

4:an: Mina olika mössor, började med det då jag klippte mig (hmm, gjorde snarade en Brittan för ett tag sen, fast bara halva skallen) och sen har jag upptäckt att jag trivs ganska bra i mössa som jag aldrig använt förrut.

5:an: Har börjat pyssla å greja hemma nu, massor å tycker det e superskoj att göra om å greja.
Passar på då orken å viljan finns här!

Kommentarer
Postat av: Fröken Upp&Ner

Hej!

Kul att du hänger på utamaningen. Intessant med benvärmare! Jag har aldrig fattat det. Nu vet jag!



Jag har en ny lista idag. Om Finnair! ;-)

2009-11-24 @ 09:52:48
URL: http://mittlivuppochner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0