FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lite bilder på nya sängen...



Var inte samma som den jag egentligen ville ha (hittade denna på blocket men den är nästan likadan som familjesängen "Sandra" på jysk som jag var ute efter.) Och billigare!! 500:- gav jag för denna
och då ingick ena madrassen.
Skillnaden är att denna är 90 bred ovanför och inte 80 som "Sandra",
och denna har inte heller nått skydd upptill som ni ser, alltså fallskydd,
så ska sätta dit nått så de inte trillar ur sängen på natten.
Ska köpa nya lite bättre madrasser till sen tänkte jag...

Inatt sov båda 2 nere i "kojan", mysigt! Bara att hänga över lite filtar!

Som synes är inte rummet färdigtapetserat ännu...
(hyllan inte heller färdigmålad och listerna i taket inte uppsatta)..  ;p

Och lekrummet inte heller färdigmålat...



men med mer yta att röra sig på! Ska köpa några st av förvaringen
 Trofast på IKEA å ha längs med ena väggen till höger i lekrummet.

Perfekt att gömma alla grejer där!
Lättstädat för barnen dessutom!



Ska även göra nått mysigt i ena hörnet tänkte jag.. får se vad det blir och OM det blir så,
har än sålänge bara en bild i skallen på en idé jag sett. ;p

men iallafall.. så ska heeeela väggen samt tak täckas med färg!

På golvet ska det bli en heltäckande matta i antingen blått eller grönt.
Dämpar ljudet lite dessutom... har ju mitt vardagsrum precis under!

Återkommer med bilder eftersom det blir förändringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0