FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lite shopping idag...

blev det efter att jag var klar, köpte lite nytt smink som jag behövde,
ett par svarta glittriga hotpants i paljettyg på H&M som jag egentligen INTE behövde

(men inte kunde motstå eftersom jag har letat efter just sådana tidigare, så himla snyggt under de kjolar eller långa tröjor man har som e lite fööör korta..utan att man för den delen visar halva röven eller trosorna.) 

och ett par benvärmare med fuskpäls på (SKITSNYGGA), nya saxar till barnen och även LUKTpennor och tjocka färgpennor.
Oj vad glada de ska bli då de kommer hem idag!

Stod läääänge på Åhlens julavdelning och tummade på en massa fint julpynt,
bl a en superfin snöglob med speldosa och istället för snö var det glitter i den och
nån guldfärgad ängel eller nått sånt (den där Maria kanske?).
Det kliade i fingrarna men jag köpte den inte...
är ju inte jul riktigt riktigt än!
Phu, det var riktigt svårt att motstå, så +poäng till mig!
Å så väntade min skjuts hem så jag hade inte riktigt med tid heller...
som tur var??



Påminde lite om denna, fast utan Tingeling och det blåa då såklart.

Men får se nästa gång jag hamnar där, då blir det svårt att låta bli tror jag,
jag är värre än ett barn i en godisbutik ibland!

Har nyss ätit sushi och snart kommer Vanessa hem från skolan.
Känner mig rätt slut å ska softa ner lite innan trollen ska hämtas på dagis,
då blir det liv i luckan, men tack-och-lov inget mer drama om vem som ska ha
SAXEN
för jag köpte 2 st, å precis likadana!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0