FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lördagsgodis på en söndag

Who cares???
Är ju inte varje dag det blir så precis...
å så har jag lite dåligt samvete för att jag var så tråkig igår då jag låg å mådde dåligt preciiis heeeeeeela dagen.
Så vi kör på lördagsmys ikväll istället.
Ska hjälpa Vanessa med hennes blogg strax, hon vill byta bakgrund,
får se om jag lyckas!
Jag känner mig fortfarande helt matt, men den värsta migränen och ångesten har släpp som tur är.
Vilder spelar wii, home rum efter home run, han är heeelt inne i spelet och superlycklig!
"titta, enda upp till himlen mamma!" hör man ropandes med jämna mellanrum!
Vilgot ligger å gosar med en kudde i soffan, hon är nog lite trött men för rastlös för att vilja sova.
Han vill spela dator...
nu fick han låna Vanessas för jag ska hjälpa henne med ny bakgrund till hennes blogg nu i min dator,
lättare med en stor än i en mini-mini som hennes är....
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0