FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Så,

nu ligger receptet på mina lussekatter i bloggen där de ska vara.
Ska sova snart... tror jag, e helt slut, tvättat 5 maskiner å borde vika tvätt,
torktumlaren gnisslar och gnäller, tror den sjunger på sista refrängen! :(
Viker allt imorrn, pallar inte nu helt enkelt! Barnen sover sött och jag har även ett berg med disk som måste in i maskinen... men måste först tömma den på allt som är rent.... orka lixom?
Nä, inget mer jobb ikväll!
Blir en kopp chailatte och lite egosurf nu för min del!

Har förberett killarnas ryggsäckar inför morgondagen då det är utflykt på dagis,
de ska bara ha en liten smörgås och vatten med sig varje torsdag för de ska till skogen då.
Eftersom de äter lunch som vanligt på dagis, så ska de bara ha nått litet med sig.
Smidigt nog för min del så har de valt att få med smörgåsrån!!! Hehe, perfekt och enkelt.
Slipper jag hålla på att bre en massa smörgåsar och greja. ;)
Köper förresten färdigskivad ost numera, slipper man både slagsmål om osten, osthyveln samt sönderhyvlade ostar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0