FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

SHITHEAD! Årets julklapp?

Var på Lagerhouse idag.. f*n vad jag älskar den butiken,
tyvärr tillät inte kassan några större inköp men lite blev det såklart!

Årets julklapp; SHITHEAD!
Garvade ihjäl mig då jag såg den å kunde inte låta bli att köpa den.. 149:- spänn, skitbilligt?
Shitheadkartongen innehåller 2 mössor som ni ser på bilden,
med kardborrband på och 3 bajskorvar till.

Vanessa tyckte jag var skitpinsam då jag skojade å sa att vi skulle prova den i butiken ;p

Hade varit en perfekt julklapp till grabbarna, kan de kasta skit på varandra på "riktigt" då de bråkar...
Men jag i ett nötskal..kunde inte hålla mig så de fick den idag.
Ja gissa vem som fick vara SHITHEAD? Jo.. JAG!!!
De kastade gladeligen bajskorvarna på mig!
Bajs är ett ganska poppis ord här hemma just nu..


SKITKUL!



Blev en stjärnformad stekpanna, en anteckningsbok och en äggklocka med en söt hund på oxå.


Kollade även in denna pryl... tog en bild på den men köpte den inte, 
har redan en vinöppnare som e grym! ;p
Men en perfekt julklapp kanske?


fanns även en kvinnlig variant fast med flasköppnare bak i röven istället.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0