FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Slocknade rejält tidigt igår

Fullt ös hela dagen med att fira Vilgot som fyllde 4. Men en trevlig och mysig dag blev det, blir några bilder i efm, hinner inte nu ska iväg strax. *gäsp*
Han fick sin efterlängtade Ben Ten-klocka och en lten box med 2 Star Wars maskeraddräkter med lasersvärd till...
värdelöst skräp det sistnämnda tyvärr... lasersvärden iallafall. Så det ska bytas... nån gång. Inte varje dag man åker till ToysRus direkt. Tur att jag sparade kvittot! 429:- spänn för en låda SKRÄP som inte ens funkar!
Ben Ten klockan blev iallafall en stor hit.

Vilder blev klippt igår... Sa att han ville ha HOCKEYFRILLA, ivrigt påhejad av Vanessa som tycker att det är GRYMT snyggt på killar!! *asg* :-D  Det enda som hänger där bak i hans hår är en liten svans som ska växa sig längre på sikt. ;p Han ville ha tigerränder oxå... fast en annan dag. Ikväll kanske det blir av.

Måste hitta kabeln till den lilla kameran Vilgot fick använda igår, spännande med alla hans bilder... som är i hans egen höjd. ;)

Shit nu måste jag logga ut och göra mig klar... väcka minstingen för Vilder åker iväg med pappa idag.
En vilding mindre för mig! ;p Vanessa är förresten inte längre rosa i håret. Blev himla lyckat med nya färgen, en toning som bara fick sitta i 5 min. Och det blev exakt som hennes egen färg hon hade i rötterna, bara liiite lila nu i topparna bara. :) Hon är skitnöjd iallafall, självförtroendet är det inget fel på där inte! ;p
Slänger in en bild lite snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0