FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Snart kommer denna med posten

Har suktat efter den länge nu... och efter mycket velande och väljande hit och dit av allt fint på Melba så blev det denna! En brun valde jag!
(nått knas med länken såg jag... gissar att det är nått fel på deras sida, bara tillfälligt hoppas jag!)
(Är lite stolt över mig själv att jag lyckades hålla mig och bara välja ETT plagg därifrån, brukar ju ha sån j*vla beslutsångest för det mesta!)
Älskar kläder... har samlat på mig hur mkt som helst på sista året, har drösvis med vacka klänningar för alla typer av festliga tillfällen... dock får jag sällan tillfälle att gå på sådana. 


                                        Vad vore en bal på slottet.... ;p

                                


Jeans är nått jag har alldeles för många av egentligen, men det är ju "bra att ha" så man inte nöter ut dem som man ofta gör om man bara har några få favoriter.... jag har så många att jag inte har några favoriter längre typ
:-)
Har perioder då jag tycker det är obekvämt med jeans oxå... vet inte varför egentligen, men då är det superskönt med leggins och nån längre tröja till. Jag är ganska ombytlig i stilar, och brukar mixa och matcha det mesta...
ibland mindre lyckat, ibland klockrent. Om man inte testar sig fram så blir det ganska tråkigt i längden tycker jag.
Dock kommer jag aldrig se ut som en kontorsnisse... ägen inte en endaste skjorta!!
Tycker det är skitsnyggt på andra men jag passar verkligen inte i det och känner mig inte ett dugg bekväm i det heller... Har nog en ganska barnslig klädstil ibland... men det passar mig å jag trivs i det.
Sen får andra tycka vad de vill!

Man måste VÅGA ibland. Jag försöker inte vara eller se yngre ut... jag är bara mig själv helt enkelt.

 


Kommentarer
Postat av: Ina

Hittade hit från FL, JÄTTEFINA blogg måste jag säga....kommer att fortsätta läsa denna när jag är hemma igen från jobbet.



Förresten, älskar cokså leggins, använder dom typ varje dag :P

2009-11-15 @ 17:11:01
URL: http://www.nogg.se/jessina
Postat av: Yoanna

Kul att du gillar min blogg! Välkommen tillbaka.:-)

2009-11-15 @ 18:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0