FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Stekt ägg, pepparkaksdekoration och bajskastning...

Invigde nya stekpannan imorse...  här är resultatet...
  
fast första testen blev misslyckad..
hade för lite olja i...behövdes tydligen en hel del olja...


Spritsade pepparkakor gjorde vi idag på efm;

 

 

 

glasyren som blev över spritsade vi bara ut å pyntade med lite glitter å kulor...

nästa gång ska jag se till att ha guldtråd å bokmärken hemma!

 

Sen blev det bajskastning, jisses vad kul vi hade!

Hittade på en lek som hette "toalettdykare" bl a,
då tar man på sig en varsin mössa... ställer sig utanför mattkanten
och på mattan lägger man alltså bajskorven,
å sen dyker man ner så den fastnar på huvudet då man räknat ;
"klara färdiga DYYYYK!!!

Lite bilder från oss, knäppa familjen! ;p

man kan ju inte vara som alla andra ju!

 



ja jag var såklart tvungen att vara med.. bidrar med en bild på mig,
vägrar skämmas!!! :D ;)
 hehe jag e oxå störd... kiss å bajsåldern växer man aldrig ur! ;p


Vi hade iallafall skitkul!!!

Bidrar med ännu en bild på mig... i min nyinköpta vintermössa.. fanns inga blå tyvärr ;)
 

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, du får färga mössan blå och måla dig gul. ;0)

2009-11-23 @ 12:51:45
URL: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0