FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

En dag i city...

Jättemysigt hade vi, jag Vanessa och mamma.
Vanessas synundersökning visade att hennes glasögon hon hade var för svaga så nu har vi beställt nya,
hon valde 2 fina par glasögon som vi kan hämta om en dryg vecka.
Vi var och fikade efter besöket hos optikern
   

 

jag gav mamma en försenad födelsedagspresent,
ett halsband från Pilgrim, och en tunika från Gudrun Sjödén



Vi var på Panduro och kollade, hittade en del jag ville köpa, funderar på att börja måla tavlor igen,
stod å tummade på oljefärger, penslar och kanvasdukar, men det blev inget av med det
för allt slocknade, strömavbrott!
Hela Drottninggatan och halva Kungsgatan drabbades
tydligen samtidigt.

Lite shopping blev det endå, jag å Vanessa kollade in Blue Fox bl a,
där köpte jag stans snyggaste, sötaste och coolaste mössa!!


svårt att fota sig i en spegel med ena handen i "vanten"
Det är alltså en mössa med halsduk och vante i ett!


Vanessa fick en ny skolväska och så köpte vi några pins, dessa valde jag!




Hittade oxå en fin ljusstake idag som jag fastnade för och köpte såklart!



och lite the köpte vi oxå...
Roobios Chai, vanligt Chai och Kanel.
2 små burkar oxå.. ja, med änglar på såklart!

Fick veta nyss att syrrans bebis är på G, nu är hon på förlossningen!

Spännande, undrar vad det blir!













Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina tjejerna!! Älskar er! :)

2009-10-26 @ 20:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0