FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

*gäsp*

Blää vilken trötter jag är idag!!! Snart ska jag hämta pojkarna på dagis, å sen får de besök, å jag med.
Lorencita å hennes kids kommer hit å leker lite. Har inte funderat på middag än...
men tror det blir pannkakor idag, har inte hunnit förbereda nått annat,
å igår åt vi pasta med strimlad lövbiff å parmesanost.
Fattar inte att mina barn är så tokiga i parmesanost...
särskilt inte Vilder som är riktigt petig med mat i övrigt!!

Är irriterad på att min läkare GLÖMT att både skriva och skicka min sjukskrivning till mig,
var ju en månad sen jag var där och skulle fått den i handen då om de inte haft nått haveri med datorerna...
å sen tänkte jag inte på det förrän idag då jag behövde lämna in den.
Då jag ringde sekreteraren så var den tydligen inte ens skriven... men hon skulle lämna en lapp sa hon...
Ja det får jag verkligen hoppas att hon gjort!
EN STOR JÄVLA RÖD LAPP!!!
Nä, en NEONROSA!!!!
eller en sån där ILLGRÖN som sticker i ögonen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0