FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu sover trollen..

och jag å Vanessa sitter med varsin dator å myser med tända ljus och dricker the... 
å så chattar vi å skickar lite roliga länkar till varann...!
 ja vi lever ju faktiskt på 2000-talet!!!

Småkillarna sover... gick rätt snabbt att natta dem ikväll, skönt!

Vilgot kan ju lätt bli uppspeedad, särskilt på kvällen då han är trött,
om nån rutin inte blir som den ska (som han tänkt sig),
blir det SKITJOBBIGT!
Men ikväll flöt det på bra med allt, tandborstning, toabesök, och sen fick de somna i min säng.
Känner mig en aning hes efter alla godnattvisor jag sjungit, men de tycker det är så mysigt ibland.
Det har hänt dock att de säger "TYST mamma!!"
Ja jag sjunger ju inte så jävla bra direkt...
men ibland så ber de mig sjunga, och ÄLSKAR DET!
det ni!

;-)


Glitter Graphics






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0