FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Shopoholic?

Har en STORT intresse för kläder... som många många andra,, har FULLT hemma, men får aldrig nog!!
Längtar sååå till den 20:e.. då ska jag handla en hel del från Melba.se har redan valt ut några *måsten* därifrån... kolla in! :-P

http://www.melba.se/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_flash.tpl&product_id=1795&category_id=16&option=com_virtuemart&Itemid=68
den bruna är såååå söt!!

http://www.melba.se/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_flash.tpl&product_id=1179&category_id=16&option=com_virtuemart&Itemid=68
den svarta vill jag ha, lätt! :-P

http://www.melba.se/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_flash.tpl&product_id=1662&category_id=35&option=com_virtuemart&Itemid=80
bruna och rosa... måste nog ha båda...:-P




Såhär ser mitt sovrum ut... jag bor lixom i min garderob kan man säga... flera lådor är på G, mer plats för MER kläder behövs!
Har 3 garderober mitt emot de som syns på bilden... ena spegeln har lossnat men där ska jag slipa ner limresterna och klä med samma tapet som väggen ska få.... längtar tills de kommer, ska bli sååå fint då de nya tapeterna e uppe!






    

    en skymt av min snövitsdräkt syns i den ena vita lådan som är full av olika maskeradgrejer.. funderar på att vara snövit på Micas maskerad!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0