FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Vilken dag!

Åkte till stan med Vanessa direkt efter mitt läkarbesök då vi ändå var vid en tunnelbana,
var inne på Buttricks å kollade, jisses vad folk där inne!
Men jag hittade det jag ville ha iallafall!

(lite kassa bilder, de är tagna med mobilen, men bättre än inget)


Vanessa,
pekade på en bok på Gallerix och sa;

"titta mamma, en sån borde DU ha!!"

GULLUNGEN MIN!


Sen mötte vi upp mormor i Gamla Stan och tog en fika på
Espresso house

        

jag drack en Vaniljlatte, smaskigt!

(haha, intresseklubben, anteckna NU!)
;-)



 

Det blev ett väldigt flängande med både promenader buss och tunnelbana,
   
så då vi väl var hemma igen var det direkt till dagis för att hämta pojkarna.



Vi bestämde oss för att äta middag i vardagsrummet och åt lite småplock
som bara var att värma i ugnen, praktiskt, enkelt och GOTT,
+ att ungarna älskar det!

 
och så lite grönsaker oxå...

 

Nu sover pojkarna och jag å Vanessa sitter å surfar lite.

Snart blir det dags att sova för oss med...
ser fram emot morgondagen då det blir FEST!

 

Har min outfit redan klar, längtar massor tills imorrn!!!

Blir en hel del bilder på min blogg då.



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0