FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Arla morgonstund

Hmm, vaknade strax efter 4!!! Jag tittade på klockan och kunde INTE somna om. Vilgot ligger småvaken han med, det var han som väckte mig vid 4 och kunde inte heller somna om. Så nu ligger han nerbäddad i soffan och kollar på Vilse i Pannkakan.

Jag dricker kaffe och häpnas över en del kommentarer jag får på bloggen. Bara för att jag lite ironiskt tillägnade låten "what what" till alla sverigedemokrater, som ett litet öron-och ögongodis nu såhär i påsktider, så kan jag bara dra slutsatsen att det verkligen FINNS människor med 100% avsaknad av HUMOR.

Hör och häpna, jag har en barndoms-VÄN med sådana åsikter, och h*n VET att jag inte delar dem, och h*n FATTAR då jag skämtar. ALLT i livet handlar inte om POLITIK, tragiskt med människor som inte kan se över sina fördomar och gränser.

Jisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0