FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Bloggen har strulat lite

www.yoannas.com har inte funkat som den ska sista dygnet, men nu är det åtgärdat. Annars kan man alltid läsa bloggen på www.tigilove.blogg.se.



Har fått undan lite här idag, nu ligger inga kläder på golvet i sovrummet... utan i en stor hög på sängen istället.
Alltid nått!



Har även rensat ut en massa vinterkläder från garderob och lådor i hallen, har fyllt 3 svarta säckar, men inte riktigt klar ännu. Jisses vad kläder man har!!!



Dammsög golvet där gjorde jag med, och torkade rent med en trasa. Så nu är jag ganska trött. Fast det var jag ju innan endå. Men har iallafall fått NÅGOT gjort idag! :-)

Har även börjat min planering av tårtan jag ska göra till farfars begravning, eftersom han var lokförare så blir det ett lok med en massa vagnar, och alla vagnar ska ha olika fyllningar hade jag tänkt.

Och en massa blommor på såklart. Farfar tyckte om blommor.


Nu ska jag ta en powernap innan jag ska hämta grabbarna på dagis tror jag, ska försöka dammsuga sovrummet oxå innan dess. Men som vanligt kommer väl inget av det bli gjort. Kommer alltid nått ivägen. Och börjar jag göra en sak.. så blir det sällan avslutat eftersom jag kommer på nått annat som jag typ "måste" göra.. osv..

Men men, jag hoppas iallafall på spöregn idag så att barnen vill vara inne och leka!
Solen skiner men det är grått på himlen här ovanför. Och antar att det bidrar till huvudvärken.
Så nu håller jag tummarna för lite regn, gärna massor.



Ja, från det ena till det andra.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0