FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

....................

Har ätit 2 mackor och dricker en burn.. skallen känns som en enda stor bubbla. Måste till läkaren på fredag, kan det vara så att min Concerta som jag äter slår ut den andra medicinen? Risken finns enligt fass iallafall. Bäst att kolla upp, så här orkar jag inte må. Började dagen med att gråta. Och har sen gråtit mer eller mindre hela dagen. Känner mig utmattad och seg, lixom tom.

Nu försöker jag komma på fötter, har städat undan lite i köket och hallen så jag är redo för middagsgäster ikväll. Köttet är marinerat så det är inte mycket kvar att göra sen.

Imorrn ska grabbarna på utflykt med dagis, så ikväll ska jag packa deras små ryggsäckar. Är så glad för deras skull att de kommer iväg på lite äventyr. Ska försöka bli bättre på det jag med, att gå på äventyr med dem. Mina barn är fan det bästa jag har, älskade underbara ungar!


"Children are the anchors, that hold a mother to life"



Det bästa citatet som finns!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0