FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God? Morgon

Blev väckt av en mycket SUR Vilgot, som tyckte att jag skulle kliva upp BUMS på hans order kl 7.
Och han blir ännu surare när jag säger att jag måste vakna först och öppna ögonen.

Då är jag DUM, han ska flytta till en annan värld, han ska ta sönder ALLA mina saker med ett svärd... sen ska han;


 Hemska unge! :o

 



Måste nog ta ett snack med dagis och fråga om de andra barnen använder det språket där... för det han säger är inte alls trevligt och är inget vi alls säger här hemma. Överhuvudtaget. Och inget han sett eller hört på TV vad jag vet, sådana program sänds då inte på dagtid!

Vilket temperament han har ibland. Mamma upp i dagen har jag hört.

Idag ska han iväg med pappa, han får mer än gärna stanna där ett tag nu känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0