FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja alltid är det nått som händer

Vulkanen på Island, är nog mest hatad just nu. Svarta askmoln i luften gör att flyg är helt inställda eftersom det finns en risk att mototerna förstörs.
Så kaos på Arlanda med andra ord.

Sen ryktas det att Elin ska lämna Tiger, wow, då är det riktigt med KLÖS i den kvinnan! Go Elin!
Inte nog med att han varit notoriskt otrogen, han är ju sadist dessutom och har en mycket rubbad kvinnosyn.
Elin är ju en kvinna med klass, så hon förtjänar nått bättre än så.






Mina pojkar gjorde en något sen 4 och 5-årskontroll igår,
tydligen hade de inte fått tag på oss eftersom spärr-markeringen (skyddad id) satt kvar i deras register. Men nu blev det gjort iallafall. Vilder fick även vaccination mot polio och stelkramp.




Idag är de lediga från dagis, det spöregnar och jag är ruskigt utvilad, gick och la mig kl 8 redan, det behövde jag verkligen. Nu börjar jag må bättre, igen. Ångesten är utplånad för denna gång, det var verkligen inte en sekund för sent.

Ska lämna blodprover med gör det nästa vecka, är endå ingen brådska då de inte behöver vara klara förrän om 3 veckor endå. Måste vänta tills dess innan det ev kan sättas in någon ny medicin eller hur det nu blir.
ADHD-utredningen börjar i maj nån gång, och sen blir det förmodligen även andra utredningar, jag hoppas att blodproverna ger några svar.

Är inte sunt för min kropp och hälsa att falla så hårt som jag gör ibland, blir ju som förlamad av ångest och smärta. Sen går det över lika fort som det kommer nästan, det är det som är så läskigt. Men känner mig rätt mosig några dagar efter det, som om jag blivit påkörd av ett tåg i skallen eller nått.
Och sen irritationen och sårbarheten strax innan blandat med rastlöshet. Inte roligt alls.



Som att rusa in i en vägg, typ.

eller nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0