FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Måndag förmiddag

Vi drog till centrum, jag skulle lämna lite papper å handla lite nödvändigheter. Vilder är feberfri och har inte ont någonstans, så imorrn ska han till dagis, perfekt för jag har ett viktigt möte.



Bilder från tidigare imorse, så fridfullt då de sover i min säng! Ska ta mig i kragen och försöka få upp de nya tapeterna i sommar... har iallafall börjat riva ner de gamla..




lugnet före stormen typ...




Lite buss... det gillar Vilder att åka!




Coola gänget här. ;p
Strax ska vi hämta Vilgot och ta oss till en park, idag har jag oväntat med energi, så bäst att passa på.
Är på gott humör, så jävla skönt!

Skumt då jag endå sovit så förbannat dåligt. Men otippat? Inte det minsta, för det är ju så jag funkar.
Som rysk roulette typ. Irriterande för det mesta, men vissa dagar kan jag bara njuta.

Hoppas att det håller i sig ett tag nu bara och att jag slipper irritationsmoment. 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria "Maia"

Kikar bara lite. Härlig familj du verkar ha. :-)

2010-04-26 @ 20:04:37
Postat av: Fröken Upp&Ner

Hehe, cool morsa ger coola ungar. :-p Du har en cool award att hämta hos mig.

2010-04-26 @ 21:09:32
URL: http://mittlivuppochner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0