FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu är jag lite arg.... på en viss person som börjar på M



Som vanligt, vissa människor vet EXAKT vad de ska säga och göra för att reta upp en ORDENTLIGT.
Och då jag ger svar på tal och samma medicin tillbaka, då beter jag mig tydligen som ett psykfall.

Vad är det som är så jävla svårt med att visa respekt och att be om ursäkt då man beter sig illa?
Saker är inte glömda och förlåtna bara för att man inte låtsas om dem. Det är inte FEL att säga FÖRLÅT, det brukar jag göra de gånger jag beter mig illa eller gör fel.

Då menar jag ett riktigt FÖRLÅT som man menar,
inget jävla.. förlåt-då-MEN-det-är-DITT-fel-att-jag-säger/gör-så.

Jag tror inte att jag vet bäst, jag tror inte att jag är bäst, jag tror inte att jag är felfri heller.
Men jag VET att jag är mänsklig och SNÄLL tills nån trampar alldeles för hårt på mina tår.





Kommentarer
Postat av: Tokmamma

Skönt att du säger ifrån. Gör det OFTA! Vet oxå att jag är allt annat än perfekt men för fan det betyder ju inte att jag ska ta skit.

Hittade dig på bloggbedömning... Gillar din blogg!

2010-04-12 @ 11:45:21
URL: http://tokmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0