FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Så mycket fint

Så lite pengar! *suck* Ser en massa snygga kläder överallt! Nu ska jag rensa garderoben ordentligt i veckan som kommer, har sjukt mycket kläder.. men sjukt mycket av dessa kläder använder jag ju inte så en hel del ska sorteras bort och läggas på vinden eller nått.

Och så känner man sig såå mycket snyggare i nått NYTT! Oavsett om det är begagnat eller inte lixom, bara det är nytt för just ensjälv!!

Måste besöka en frisör snart oxå.. svårt att klippa sig själv där bak.. ja, huvudet snackar jag om,
"där bak" som inte är huvudet växer inget hår så vitt jag vet. ;p

Finns det förresten frisörer för kroppshår som inte sitter på huvudet? Hmm, skulle inte vilja jobba som frissa på ett sådant ställe iallafall!!


Ja, är man sjuk har man tråkigt..och har man tråkigt så tänker man massor.. för mycket ibland, på helt ointressanta och orelevanta saker. Nu försvann hörseln igen, lock så det smäller om det, och sen piper det till, gör ont i örat och locket släpper.. för att komma tillbaka efter en kort stund.

Utanför cyklar det några grabbar i T-SHIRT!!!!! Hallå.. det är inte SOMMAR!!!!

Ok om man sitter i lä.. alltså sitter stilla en stund i solen. Men va faan... CYKLA????

Ja, vad ska man säga? Karlar? IQ-fiskmås.. i tidig ålder tydligen? ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0