FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Svårt att sova

Somnade rätt snabbt igår.. ja jag var så illa tvungen, grabbarna vägrade somna UTAN mig, så jag fick stänga av tv:n och gå upp och lägga mig. Jag med. Fast det var lite mysigt att få kramas med dem, efter att deras skrattattacker sen monsterfilmen vi gjorde lagt sig.

Sen vaknade jag... strax efter 3... och försöker somna om. Men gav upp efter några timmar. Hatar när det blir så. jag ÄR ju trött, men kan bara inte somna om. Så nu har jag gjort mig en kaffe och sitter och surfar lite tills barnen vaknar.

Vilder hade feber igår, så jag blir hemma idag, liiite surt att jag missar gruppterapin på måndagar för typ 4:e eller 5:e gången på RAD.  Men tror att jag får ta ett uppehåll på den och sen hoppa på den igen och läsa om det eller nått, har ju missat ett helt kapitel nu ju, och blir inte samma om jag läser det hemma bara.

Har tyckt att det varit lite skämsigt (pinsamt) att "outa" att jag går i terapi 2 ggr i veckan, men sen tänkte jag om, vafaan, jag JOBBAR ju med mig själv, jag sitter inte hemma och tycker synd om mig själv direkt utan tar tag i det. Jag bearbetar det som varit och ska nu på fler utredningar så att jag kan få rätt medicin oxå.

Adhd-utredningen blir iallafall av nu i maj, alltid en början.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0