FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Till alla sverigedemokrater!

Lite påskgodis för öronen och ögat! ;p


Favorit i repris



Kommentarer
Postat av: Mikael Eskilandersson

7,6% i senaste Sentios opinionsundersökning! Du får den var du vill av mig så länge siffrorna ligger på den nivån!

2010-04-04 @ 21:05:18
Postat av: Joakim Lindrot

Hur känns det att förakta sitt eget land, sin egen kultur och sitt eget folk på detta sätt?

2010-04-06 @ 03:30:40
Postat av: Yoanna

What what? ;) Vadå förakta? Jag älskar mitt land. Men jag älskar inte BARA det. Och det känns förbannat bra faktiskt. Trist att det finns så mkt trångsynta människor som har NOLL humor bara...

2010-04-06 @ 05:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0