FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tyst här..

Kan det vara för att jag har lock för öronen tro? Hör typ inget, känns som ett vakum i skallen. Barnen är ute och leker en stund i det fina vädret. Idag ska vi äta tacos, irriterande att inte ha några smaklökar!!! Inga mer kramper i sikte iallafall, skönt. Men känner mig lite mörbultad efter natten. Hoppas på att vakna imorrn och känna SMAK på det jag äter. Och att halsen inte känns som ett rivjärn. Öser i mig te här.. vad annars kan man göra?

VILL ÄTA PÅSKMAT OCH KÄNNA ATT DET SMAKAR NÅTT OCH ATT DET GÅR ATT SVÄLJA UTAN ATT HALSEN GÅR SÖNDER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0