FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

En award...

Fått en award av Egomamma, tack! Nu ska jag försöka skicka den vidare...

                                                      såhär ser den ut




Reglerna är ganska enkla. Den som får awarden ska nämna vem som gett awarden, och vidarebefordra den till sju bloggar som man själv gillar, samt berätta varför. (Vet man att någon redan fått awarden kan det vara läge att skicka den till någon annan tycker jag.)
Därefter ska man berätta sju saker om sig själv. Sen är det klart!


Jag väljer att skicka den vidare till....

*Mica; en god vän och en inspirationskälla och tröst i mycket, en underbar tjej helt enkelt som dessutom är ganska lik mig i mångt och mycket trots våra olikheter.... ;)

*MittLivUppochNer; för att jag följt hennes blogg från start och trots att den är så anonym så gillar jag den!!

*pinkfriday; För hennes fina grejer hon gör, såå fina tavlor!!!


*Enmynta; För hennes lätta och roliga sätt att skriva på, jöst lööööv it! Kortfattat och rappt om allt och inget.

Hmm, 3 till... står still i skallen på mig. Så det får räcka med dessa 4. :)

Så, 7 saker om mig:

Jahapp, jag tror jag berättat allt redan typ. Men ok, nu kör vi:




1: Jag har suttit naken i en myrstack.... (ja, som liten alltså)









2: Jag har skitit på en kyrkogård (nöden har ingen lag;)) På frågan hur gammal jag var då säger jag; -PASS!








3: Jag skäms inte då jag borde skämmas, men skäms då jag INTE borde skämmas. Har jag hört. ;)



4: Har ringt 112 då jag inte blev insläppt på ett ställe då jag fyllde 21 år. Nej, jag kom iallafall inte in men fick en rejäl utskällning. Och jag tyckte att det var sjukt taskigt och orättvist, på min födelsedag å allt!





5: Vaknat i en jättestor blomrabatt i Kungsan efter en blöt utekväll då jag var 19, väska å allt hade jag kvar, kanske för att jag inte syntes bland alla blommor?




6: Har försökt skoja med min far en nyårsafton då jag var liten genom att pilla in en smällare i en ciggarett på den tiden han rökte..
jag å syrran pillade ut all tobak, pressade in en smällare som var lika tjock som ciggaretten och sen fyllde vi ut med tobak igen fram till kanten så den inte syntes. Kan ju säga att han anade oråd och tände den aldrig. Var kanske tur det?!! Idag är han rökfri!;p


























7: Har använt ett paket margarin att smörja in mig med då jag och en kompis solade då vi var små, sen testade vi även coca cola som nån sa skulle ge fin färg... kladdigt blev det och inte var det värt besväret..



Kommentarer
Postat av: Egomamma.se

Haha vilka sjuka saker du har gjort ;D Tack för att du delar med dig. Och självklart gör det inget att du inte kom på fler. Tanken som räknas vet du!



2010-08-12 @ 16:31:09
URL: http://egomamma.se
Postat av: Fröken Upp&Ner

Tack så mycket. Va gulligt av dig!

2010-08-13 @ 23:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0