FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Fy vilken natt!

Inte fått en blund i ögonen på HELA natten, legat med feberfrossa och ont i hela kroppen och halsen.

Knaprat alvedon var 4:e timma. Med facit i hand ångrar jag att jag inte tog en insomningstablett igårkväll, tog för givet att jag skulle sova som en stock hela natten med tanke på hur jag mådde och hur trött jag var. Men icke.

Nu sitter jag i vardagsrummet med en vaken Vilgot, han pysslar om sin sjuka mamma och är hur go somhelst och matar mig med... godis. Ja ibland har nöden ingen lag.  Vilder och Vanessa sover sött fortfarande.

Något jag hoppas få göra då de kommit iväg till skola och dagis... ZZZzzzZZZzzzZZZ

Får ta mig till en läkare först imorrn, prio ett får bli sömn nu så jag orkar med vardagen, är ju faktiskt mamma till 3!

Halsen är läskigt röd och svullen, fyyy vad det är synd om mig! :(

Å fryser så in i helvete fortfarande! Konstant gåshud sen igår...!!



Försöker värma upp mig under en massa kläder och filtar, sen blir det köket nästa för att fixa lite te. Brrrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0