FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon!!

Hade grymt svårt att komma upp imorse igen... hatar det, är helt groggy då jag vaknar. Snoozade ändå typ 45 min innan Vanessa kom och sa att jag faktiskt fick lov att gå upp. Sen väcka killarna, fixa frukost, klä sig..

Måste kolla med min läkare, tror att det kan vara en av medicinerna jag äter som är boven i dramat, har ju tidigare inte behövt gå upp före tuppen, då det varit sommarlov å allt. Men det kanske ger sig med tiden, jag hoppas verkligen det!

Bla bla bla.-.fy vilket tråkigt blogginlägg. Men så är det ibland, men bloggen är bara MIN så jag skriver vad jag vill.

En förbannat bra typ av terapi är det att skriva av sig lite varje dag, ja ibland mer å ibland mindre, har upptäckt att bloggen funkar lite som en ventil för mig.


Vilder var iallafall grymt söt då han gick till plugget idag, luvan på, solbrillor utanpå luvan, och keps.
Vi poppade med hans ryggsäck till "Jag är en gummibjörn" hela vägen.



lyssna;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0