FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon FREDAG!

Idag är jag TRÖTT. Hmm, känns bekant på något sätt? :o ;)


Vilgot ville följa med och lämna Vilder i skolan... så det fick han, så idag var det en väldigt nöjd och glad kille jag lämnade på dagis, med en extra näsa å allt.







Det var ganska kallt på morgonen, så underbart!

Frisk härlig luft och nu skiner solen från en himmel som är sådär mysigt höstblå som den bara kan bli på hösten. Du vet, lite grå-tonade moln på en skiftande blå himmel som om någon målat den med akvarell.



Vilder ville vara KATT idag så han lånade Vanessas kattmössa med vantar. Så sött!!
Och solbrillor, ett måste såklart!

 


Han var inte riktigt lika nöjd med att jag fotade...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0