FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hösten står för dörren

Och jag kan inte annat än att säga;

-Hjärtligt välkommen!


Jag fullkomligt älskar
denna tid på året då vi går mot mörkare och kallare dagar och nätter!! Luften blir så frisk och klar, allt blir så vackert, ja, jag tycker det är vackert med regn och rusk, vattenpölar och blöta löv.

Sen blir det sagolikt vackert de dagar solen hälsar på!

Hösten, jisses så jag älskar den!! Att slippa svettas, kunna dra på sig en extra tröja och sen orka baka bröd och tända ljus på kvällarna. MYYYSIGT!!

Sen har jag alltid mått som bäst på hösten, så den ligger mig varmt om hjärtat.


Hittade denna bild på google, helt underbar. Ska plåta massor nu i höst tänkte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0