FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeeesus vilken helg!

Bröllop idag, fest igår... och fest ikväll. Svarta fötter och skavsår.. promenerade barfota från söder till globen... för att sen upptäcka att TUNNELBANAN går hela natten... ja det känns att man är från landet långt borta.. Vallentuna.

Det sista jag mindes av T-trafiken sen jag var ett party animal å hängde i stan (typ 12 år sen drygt) var att den slutade gå strax efter 1 och började gå först igen strax efter 5-6... men det var lääänge sen, tydligen.

Så då jag promenerat till Globen, (helt i onödan!!!) mötte jag ett gäng snubbar som talade om för mig att tunnelbanan går heeeela natten, så jag satte mig på tunnelbanan, bytte i gullmarsplan och sen hem till mammas å pappas hus i Tallis.

HOME SWEET HOME!!!

Har feta brännblåsor i hela gommen
efter mitt "partytrick" i fredagskväll... 5 sek brann den, personligt rekord! Men jo... det kändes dan efter.. och nu ännu mer. Ja, jag är DUM. Men jag är JAG och ingen annan... ;)


Bilder kommer imorrn, har fotat sjukt mycket, men orkar just nu inte ladda ner bilderna i datorn.. det får bli imorrn. Nu ska jag sussa som en stock X antal timmar!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0