FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lååång dag!

Först lämna kidsen, sen till jobbet, sen direkt till min terapi. Sen hem... å hämta barn. Laga middag.

Köpte en liten present till Vanessa idag, vill uppmuntra henne eftersom hon är så otroligt duktig då det gäller skolan, läxor och allt praktiskt omkring.


Vanessas packning till skolan i morse, hon visade mig och tydligen så brukar de visa killarna i klassen alla läppglans å låta dem prova...... ja,. lagom, vad är det? Mamma upp i dagen! ;p

för er som inte ser, så är det 6 olika lipgloss hon har med sig i skolväskan....



Vilgot var först ut ikväll igen i drömmarnas land


några nya soffkuddar... *love them* köp 3 betala för 2 på Hemtex. 149:- st, alltså fick jag 3 kuddar för strax under 300:-


Ganska nöjd, ska bara städa undan alla prylar som kommer ifrån de gamla chippendaleskåpen jag blev av med idag,... imorrn hägrar IKEA å ny tv-bänk ska inhandlas!!!


*längtar*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0