FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Snart Skolstart för Vilder

Lite panik, vi måste köpa SVART och KNALLRÖTT nagellack har Vilder konstaterat då vi gick igenom vilka färger vi har här hemma på våra nagellack. Innan skolan börjar på torsdag.

Han vill även färga en del av den lilla tuppkammen svart och röd. Han kommer väl se ut som en liten ligist, men skenet kan gott få bedra. ;)

Jag tycker att det är en världslig sak, huvudsaken är ju att HAN är nöjd, vad andra tycker skiter jag fullständigt i. Är mina barn glada och nöjda är jag oxå det.


Fördomar får andra ha, inget för mig. ;p

HT_FireHT_Ebony
Så får väl ta mig in till city nån dag för lite shopping, han ska även få en ny ryggsäck till skolan, denna vill han ha;



Living Dead Souls ryggsäck med högtalare







blir väl en hel del nya nagellack inhandlat med tanke på min beslutsångest..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0