FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

STUREPLANS-RAGG!!!


Kommentarer
Postat av: mica

Godmorgon och jag håller fortf inte med dig :D

Han bad nämligen om hjälp om hur han skulle göra och hantera henne, och det var hjälp han fick och inte STICK. Han visste redan att om det inte blev bättre skulle han lämna henne, så varför säga det igen.

I de flesta situationer är det inte samma sak som att bli slagen ev en kvinna än av en man. (I vissa fall blir det säkert illa) Men jag anser inte att det är lika allvarligt.

Men det var riktigt hemskt att han har blåmärken stackarn, usch.. :(

Men, iaf, jag tycker inte att hennes svar var fel, han fick det han fråga efter. :o)

2010-08-05 @ 07:32:18
URL: http://blackorchiid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0