FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Supersnälla silver-Cicci!

Vilder har en bästa kompis som heter Zacke, de har gått på samma dagis och har nu börjat i samma klass i skolan. Hans mamma Cissi är en helt fantastiskt människa. Omtänksam och godhjärtad. Idag hämtade hon mina pojkar strax efter 10 för en heldag hos dem, så att jag skulle få rå om mig själv lite.

Hon har även tagit på sig att hämta Vilder på fritids 2 dagar i veckan, å det betyder massor för mig!!

Hur gulligt är inte det?? Är väldigt glad och tacksam för det. :)

Har utnyttjat tiden väl idag, målat tak och vägg i ungarnas "lekrum". Men lååångt ifrån klart.. men påbörjat iallafall.






Blir nog till att måla 3 ggr till... för att täcka den mörka färgen bakom. Spackel å skit har jag inget tålamod för. tar det sen då allt är färdigmålat. Har spacklat lite på väggen i vardagsrummet oxå, får se om jag får ett ryck å smäller upp tapeten där ikväll. Eller imorrn.

Vi ska ha lite kräftskiva hos grannen ikväll, mysigt!!


undrar om Vilgot kommer flippa då jag målat över hans trappa...

Blev lite häcklad i tel för mitt dumma val av butik att köpa färgen i... hade kommit undan med mycket billigare om jag åkt till en annan butik, men jag e sån, allt på engång, snabbt ska det gå... tålamod och att vänta är inte min grej alls. Så smakar det så kostar det med andra ord!!

Kanske för att jag aldrig vet när orken sinar? Måste ju ta varje tillfälle i akt! ;p














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0