FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Däckade på soffan då jag kom hem


Brrrr, det var riktigt kallt, mitt hår å mina ögonfransar frös till is!!


Kom iväg till jobbet, där var det julbord, så jag petade i mig litegrann, sen tog jag taxi hem.


Tröttheten slog till på stört, men nu har jag vaknat till liv igen. Orkar inte laga mat idag, som tur är tog jag ut pengar då jag var i centrum så vi ska beställa mat på hemkörning. *lyx*

Ikväll hoppas jag på ork att städa lite, har ju inga tider att passa imorrn och barnen är hemma från fritids å dagis, ska bli grymt mysigt att bara greja å pyssla lite hemma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0