FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Firat Vilgot med närmsta familjen




Denna fick han i present, gissa om han blev lycklig???

Han var snabb på att blåsa ut ljusen... så bilden blev såhär...


Och såklart ska han skära tårtan själv, och rosen är viktig!



Kan ju tillägga att detta inlägg tog mig drygt 3 timmar att lägga in.,... ja bilderna alltså, min uppkoppling fullkomligt suger!!!

Men en bild på mig då jag gick ut med kidsen i det fina vintervädret.

*bevis*


Började med detta inlägg kl 17... och NU först fick jag upp alla bilder!!! Helvete vad jag svurit åt min långsamma tjuriga uppkoppling!!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0