FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Full rulle!

Väsby centrum fick besök idag, av oss såklart. Vanessa köpte julklappar till mig och jag handlade lite jag med. Till mig själv. ;p

Ja inte mycket, men lite mer snö (som man dekorerar ljuslyktor med) och några ljus. Och sen underkläder, galet snygga och billiga är de från New Yorker!!

Kunde bara inte låta bli att unna mig det faktiskt....



Skojade med Vanessa och sa att jag skulle ta på mig dem då jag kom hem, BARA dem, och sen dra upp persiennerna i köket och städa så att alla som gick förbi skulle se. Skämtet uppskattades INTE, hon tycker verkligen inte att mina skämt är roliga! ;p Hehe men det tycker jag. ;)

Sa till henne idag då vi fikade att INGENTING är mitt fel av sånt jag gör eller säger, antingen är det alla andras fel, eller så är det bara att gilla läget för jag har ADHD, och då kan man inte rå för hur man beter sig ibland. ;)


Imorrn kommer barnbidraget då ska jag fixa klart alla julklappar jag har i åtanke.´

Snart kommer mina småkillar hem, mysigt! 

Det killar så in i helvete i min hals och det sticker i ögonen, fått nån allergi-skit möjligtvis av granriset jag släpat in... eller så är det snösprayen som jag råkat få i näsan. (ja, fråga mig inte hur jag lyckades med det!)

Så det ska ut strax om jag inte mår bättre snart, hittade lite allergitabletter som jag petat i mig.

Har frysit å svettats om vartannat hela dagen, så om jag inte mår bättre imorrn så blir jag hemma från jobbet, fan ingen lust att gå å bli sjuk innan jul! Det har jag verkligen inte tid med!!

Men mår förhoppningsvis bättre imorrn då jag vaknar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0