FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon!

Blev väckt tiiidigt i morse av Vilder, han som alltid annars är den som sover längst. Så typiskt! Strax efter 7 tyckte han att jag skulle vakna. Och jag var så illa tvungen att gå upp för han gav inte upp med sitt söta tjat, fixade kaffe och började sortera och vika ren tvätt. Vanessa vaknade oxå tidigt för Vilder tände lampan i taket, då är det inte lätt att sova...

Men de fick en ny film av mig nu på morgonen, hade tänkt ge den i julklapp men de fick den idag istället.

Var medlem i www.homeenter.com och hade ett sk VIP tillgodo kvar som jag utnyttjade innan jag sa upp prenumerationen, och de fräcka jävlarna tar nu BETALT för hela filmen istället för enbart fraktkostnad som ingick i VIP-köpet jag hade tillgodo. Får de göra så?






Vadå ändrad fr VIP-pris?? E de dumma i huvudet?


Tumlaren vågar jag inte köra såhär tidigt på morgonen med tanke på vilket oväsen den för, så jag hängde all blöt tvätt på tvättstället istället. Hahahaaa, kul det lät!! "tvättstället istället"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0