FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon!

Idag är jag grymt utvilad... kände mig så risig igår att jag la mig redan kl 8!!!

Missade alltså Idol igår, men jag visste ju redan att Jay skulle vinna. ;p

Febern är borta *peppar peppar* och hostan är liiite bättre men jag är fortfarande öm i revbenen av allt hostande. Men liite irriterande var det allt då mobilen ringde 05.45.. hade glömt stänga av larmet.


Snart är det frukost här,  och jag känner på mig att detta blir en toppendag!

Ikväll blir det pepparkaksbak här hemma med Vanessa och Vilgot, Vilder ska vara med pappa.

Vi har bestämt att dela på pojkarna varannan helg så att de får lite "egen" tid med oss utan konkurrens från en nästan jämngammal bror, så med andra ord är jag helt barnfri (från pojkarna) en helg i månaden och har dem båda 2 en helg i månaden.

Vanessa har inte varit hos sin pappa på väldigt länge nu, han är tyvärr vääääldigt dålig på att höra av sig till henne, trots att hon har egen mobil så han slipper gå igenom mig (om nu det skulle vara ett problem?).

Fattar inte vad det är som är så svårt med att t ex ringa varje dag på väg hem från jobbet och fråga hur hon haft det i skolan osv...?  

Men men, alla är vi olika i vår herres hage.

En salig blandning utav svin, ryggradslösa slemmiga kräk, slingrande giftormar och strutsar som stoppar huvudet i sanden....




Ja dessa finns det alltför många utav!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0